Nabożeństwa

Środ.  17:00

Zimowisko w Cieplicach'24. Dzień trzeci

24.01.2024

Nasz kolejny dzień zimowiska rozpoczęliśmy od wspólnej modlitwy, po której udaliśmy się na pyszne śniadanie. Po sprawdzeniu czystości w pokojach, wszyscy wyruszyliśmy na lodowisko w Jeleniej Górze, gdzie spędziliśmy bardzo miło i aktywnie czas. Okazało się że wszyscy doskonale sobie radzili na śliskiej tafli lodu - nawet ci którzy łyżwy na nogach mieli pierwszy raz.
Po powrocie do ośrodka i zjedliśmy z apetytem obiad, a następnie zanurzyliśmy się w ciszy poobiedniej.
Naszym planem na popołudnie było fascynujące zwiedzanie Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w Szklarskiej Porębie, gdzie czekało nas wiele ciekawych filmów gier i zabaw edukacyjnych. Czekaliśmy z niecierpliwością na ten wyjazd i rzeczywiście okazał się bezkonkurencyjną atrakcją okolicznych muzeów! Zaskoczyły nas tu multimedialne prezentacje, sale warsztatowe, dotykowe makiety i wielkoformatowe panoramy. Dzięki prezentacji "Wirtualne Karkonosze" mogliśmy odkryć dzieje i geologię gór, historię powstania najwyższego szczytu Karkonoszy - Śnieżkę, poznać florę i faunę okolicy. Atrakcją okazały się gry i zabawy edukacyjne, które miło zaskoczyły nie tylko najmłodszych uczestników wycieczki. Na koniec można było powspinać się po górkach i przygotować do prawdziwej wyprawy po okolicznych szlakach.
Wieczorem czeka nas spotkanie z o. Mariuszem Kiślakiem, który opowie nam o historii powstania Cerkwi i Prawosławnego Domu Opieki św. Apostoła Stefana w Cieplicach, w którym mieszkamy.